mandag den 16. april 2012

One down - one to go!

I dag lykkes det mig, alligevel, at færdiggøre første halvdel på knægtens nye trøje. Kan se, rent størrelsesmæssigt, at den er nok en smule for stor, men hans "gamle" uld trøje er altså ved at være for lille, så det er ved at være på tide at få den nye færdig. 


Nu skal den anden halvdel bare strikkes. 

Garnet er Drops Delight og er måske en smule skuffet over farverne, når farven på garnet hedder "Lyseblå"... Farverne er mørkere end billedet. ;)

Opskriften er såmænd også en Drops opskrift. 
Nemlig denne : 

Må vist hellere komme i gang med anden halvdel, så jeg kan kommer igang med noget andet igen. :D


2 kommentarer:

  1. Den bliver altså bare rigtig fin Mie :-) Det er en skam du ikke er så begejstret for farverne, jeg synes faktisk de er rigtigt gode.

    Glæder mig til at se det færdige resultat :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er faktisk begejstret for farven, men dog alligevel skuffende, når farvemixet hedder "Lys blå"... Så synes jeg der er meget mørke farver i mellem... ;) Glæder mig til at blive færdig... :D

      Slet