onsdag den 25. december 2013

Julen og alle de der ting der kommer med...


Må tilstå... 
Det der med blog-land er ikke altid lige min stærke side... Måske jeg ikke tænker over det i det daglige. 


Nå, men om ikke andet, så glædelig jul derude... 

Dagen er kommet for, at alle hjemmelavet gaver er givet ud, og nu kan gengives i sit fulde favør. :D

Grydelapper i sort/hvid... Brugt 70 g Bomuldsgarn 8/4
(Oakland Raiders farver)

Grydelapper i rød/hvid/karrygul (skulle have været guld)
Brugt 90 g bomuldsgarn 8/4
(San Francisco 49'ers farver)

Leftie... 
oprindelig strikket til gave, men endte med at beholde den selv. :D
Strikket i strømpegarn på p. 3
Brugt ca. 150 g sort og ca. 26 g kontrast-garn... 
Her er brugt farveskiftende strømpegarn, så der er ikke ét blad der er ens. :D 

Der er dog en ting mere, men glemte at få ordentligt billede af det, inden jeg pakkede det ind. :S

Nu vil jeg nyde resten af julen, med mit nye strikketøj, og slappe af og hygge mig...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar