tirsdag den 10. december 2013

Vendevesten...


Det der arbejder, tager bare så meget af ens strikkefritid. :D


Nå, men hvorom alting er, er der endelig arbejder der er blevet færdigt. 

og langt om længe må man sige.... 


Det er nemlig min vendevest af Kauni garn... 

Der er brugt i alt 237 g garn, og farverne er RR3 samt EU. 

Købt på Egeskov Marked i 2012

Jeg må sige den har trukket tænder ud... Første forsøg fandt jeg ud af, at farvene faldt for meget sammen, så man ikke kunne se hvad der var hvad... 

Har 2. forsøg... opstartet i uge 3, 2013, og færdig uge 50, 2013... og den har ligget nederst i strikke-tasken i meeeegeeeet lang tid... Men... NU mangler den bare at den er tør, og syet knapper i. :D


1 kommentar:

  1. Hvor er den blevet flot....jeg har den som et STORT HADE PROJEKT.... første gang blev den for kort....så blev den trævlet op......så blev den for bred (nå ja, det kunne jeg ha undgået) trævle op igen.
    Mon garnet stadig dur ????? jeg gider den bare ikke. ØV ØV ØV. Hilsen Joan M

    SvarSlet