fredag den 30. november 2012

Jul, jul, jul, jul, jul.... Ligger lige om hjørnet...

Okay... Lige om et par timer er det officielt julemåned... Det vil sige, det er okay at have nissehue på... Det er okay at høre julemusik... Og det er okay at tænke på kulden...

Min datter har en build-a-bear bamse, og da den var med ude og gå tur forleden, frøs den altså så'en... I hvert fald i følge min datter på 4,5. Egentlig også okay, når nu bamsen kun havde sommertop og shorts på, så pigen har bestilt en lilla frakke og sko, og lyserød hue og halstørklæde... Overraskende farvevalg... Eller egentlig ikke, for det er trods alt ynglingsfarverne.

Men mor bestemmer designet... Så har nu sat pindene igang med en frakke i bomuld (pigen er jo ligeglad med kvaliteten), men syntes alligevel det måske blev lidt for tyndt til en vinterfrakke til bamsen. Så nu er jeg igang med en i dobbeltstrik.

En faktisk ret sjov teknik, hvor man strikker for og bagside samtidig. I det her tilfælde bliver retsiden (ydersiden om man vil), Lilla og indvendigt bliver den lyserød. Tilføjet en hjertebort, og jeg tror den bliver HELT som min datter drømmer om. Om ikke andet kan den da vendes efter humør. ;-)

Glædelig sidste efterårsdag, og lad farverne komme. ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar